FINbalance
Mění pohled na obor, který je obecně přijímán jako nutné zlo. Na základě zkušeností předávají zkušenosti klientům, kteří dosud neví, co vše může přinášet účetní kancelář. Nová značka FINbalance má jasnou vizi. A my jsme mohli být u toho, když vznikala a dostávala svoji tvář.
Poptejte násStrategie značky
Jiný přístup, jiné hodnoty, jiné cíle. Každý zná účetní a každý zná, jak jsou všeobecně vnímány. Tady šlo od začátku o jasné vymezení proti stávajícím způsobům. Firma byla založena na základě osobních zkušeností a nespokojeností s fungováním trhu. Vymezení pozice, nalezení archetypu pro komunikaci či definování poslání tak probíhalo hladce.
Základem byly hodnoty, které jsme si pevně definovali na prvních dvou workshopech. Být prozákaznický může být klišé, ale pokud je aplikováno do celého byznys modelu, už to není jen věta na webu v sekci o nás.
Pozice značky v logu
Poslání v podobě změny zaběhlých způsobů účetních kanceláří byl klíčový vstup pro tvorbu loga. Proběhlo několik návrhů vztahujících se k balancu = peníze v rovnováze, partnerství s klienty a další. Cesta však vedla jiným směrem.
Cílem bylo vytvořit samostatně funkční symbol. Při skicování ještě nebylo vidět, jak nakonec logo vystihuje myšlenku změny. Barevný přechod doplnil typografické loga, a stal se klíčovým prvkem pro další tvorbu vizuální identity.
Vizuální identita přechodu
Kromě zmíněného barevného přechodu se dalším klíčovým prvkem stala linka, která má za cíl zvýraznit jednoduchost služby a komunikace značky s klienty. Linky zároveň odkazují na lineárnost tabulek a grafů, které jsou pro FINbalance každodenní rutinou.
Webové stránky
První příležitost k využití vizuální identity a definice značky byla tvorba webu. Cílem bylo potenciálním klientům rychle vysvětlit, proč se spolehnout na účetní kancelář FINbalance. Nebylo třeba vymýšlet kolo, stačilo lehce upravit auto pro konkrétní benefity značky, mezi které patří neomezené konzultace zdarma. To je právě ten prozákaznický přístup, o kterém byla řeč výše.
Termín spuštění byl spíš blízko než daleko, a tak se nastavily základní funkcionality, ale do budoucna máme společně naplánovaný další rozvoj, který bude přesně odpovídat potřebám klientům a usnadnění zpracování všech podkladů. A českou verzí také nekončíme, ale mezitím přišel Den D.
Den D - spuštění
Od prvního e-mailu po spuštění to trvalo přesně 140 dní. Někdy jsme se s klientem shodli na první dobrou, někdy bylo třeba dlouze testovat a zkoušet. Ale stálo to za to. Po čtyřech měsících práce jsme mohli společně uvést novou značku na trh.
Pro spuštění jsme připravili různé kreativy, které mají za cíl vybudovat mezi cílovou skupinou povědomí o značce. Imageové formáty doplňuje akviziční kampaň, díky které se opravdu začnou měnit zaběhlé způsoby účetních kanceláří.
Zaujala vás naše práce?
Poptejte nás