Poptejte nás

Kaufland

Inspirace pro kuchaře, kvízy a hádanky pro mladé i starší a spousta dalšího obsahu na Facebook a Instagram obchodního řetězce Kaufland. K tvorbě obsahu jsme přibrali i influencery, kteří každý týden připravují jeden ze svých receptů.

Poptejte nás

Začalo to prezentací

Pozvánka do výběrového řízení nás potěšila, ale věděli jsme, že to bude sranda, ale nebude to lehký.

Konkurence byla velká, a tak bylo potřeba zpracovat detailní analýzu stávajícího obsahu na profilech Kauflandu i konkurenčních řetězců.

Začaly padat první nápady, které jsme postupně škrtaly a vymýšleli nové, až jsme měli návrh připravený...

Pak už stačilo odladit detaily a spolupráce byla na světě.

  • Začalo to prezentací

  • Efektivní tvorba obsahu Efektivní tvorba obsahu Efektivní tvorba obsahu

Efektivní tvorba obsahu

Už při návrhu do tendru jsme pracovali s tématem efektivity.  

Víme, jak je obsah náročné vytvářet a taky víme, co to stojí, pokud má být obsah dobrý.

Recyklace tak bylo slovo, které nejen padalo často, ale bylo i motivem, kde jsme s klientem našli shodu.

Od první schůzky tak začala diskuse, jak ideu aplikovat.

Směr je nastavený, první krok je za námi a teď nás čeká práce. Na kterou se těšíme.


Změna vizuálního stylu

 

Výrazným prvkem našeho návrhu byla proměna vizuálního stylu, kdy jsme od běžných produktových fotek přešli k ilustracím, které pomáhají značku odlišit a co víc.

Lidem se to líbí. 

 

Kromě potravit a jejich ilustrací má Kaufland spoustu dalších aktivit. Sponzorují Český hokej. bojují proti plýtvání potravinami v rámci projektu Nekrm koš a podporují mnoho neziskových organizací. V rámci vizuální identity je celý obsah sjednocený, aby bylo vždy snadno poznat, že ve všech věcech má prsty Kaufland.

  • Změna vizuálního stylu Změna vizuálního stylu Změna vizuálního stylu

  • Vaří známé tváře Vaří známé tváře Vaří známé tváře

Vaří známé tváře

Recepty a sociální sítě k sobě patří. Jde o obsah, který se lidem líbí, a tak nebylo pochyb, že i my budeme vařit.

Aby se jídlo dalo nejen jíst, ale pak i výsledek nějak vypadal, tak jsme hrnce a vařečku nechali zkušenějším.

Na spolupráci jsme se dohodli s Betty a Vojtou, kteří na konci roku 2022 bojovali v televizní soutěži MasterChef.

Jestli vás zajímá, jak se nám v kuchyni daří, koukněte na profily Kauflandu a třeba se inspirujete zajímavým receptem.


Zaujala vás naše práce?

Poptejte nás
  • Král sýrů
  • Panos
  • Lučina
  • Pribináček
  • Saunia
  • MS-INVEST
  • Kofola
  • Poradna
  • Cinema City
  • Farma Loužná
  • Medor
  • Braun
  • HARTMANN – RICO
  • Rexonix
  • Coca-Cola
  • TisknuLevne.cz
  • Kaufland

Kontaktujte nás

info@creativeheroes.cz +420 774 285 452

Jankovcova 1039/49, 170 00 Praha 7

Ukázat na mapě