Braun :: Creative Heroes
Poptejte nás

Braun

Pro Orbico, které je oficiálním distributorem Braun pro Českou a Slovenskou republiku, jsme připravili velkou spotřebitelskou soutěž. Věděli jsme, že termín soutěže koliduje s listopadovou klasikou v podobě Black Friday, přišli jsme však s originálnějším nápadem, který podporoval nejen prodej, ale také osvětovou akci Movember.

Poptejte nás

Spotřebitelská soutěž

Cílem soutěže bylo samozřejmě motivovat lidi k nákupu produktů klienta. Chtěli jsme se však vyhnout tradičnímu soutěžnímu sdělení a do komunikace dodat i přidanou hodnotu. Proto jsme využili souběhu s Movemberem a možnosti upozornit na osvětovou akci.

Od prvního nápadu jsme pracovali s knírem, který je charakteristický pro Movember. A ke kníru nás vedla cesta přes klientovy produkty. Tradiční listopadový Black Friday tak v komunikaci nahradila osvěta mužského zdraví, která byla spojena s možností pro české a slovenské zákazníky vyhrát ceny v hodnotě 400 000 Kč.

  • Spotřebitelská soutěž Spotřebitelská soutěž Spotřebitelská soutěž

Online

Vzhledem k situaci, kterou přinesl rok 2020, jsme věděli, že drtivá většina kampaně bude vedena pouze přes online kanály. Prodejny, které jsou největším zdrojem nákupů, byly zavřeny. Abychom dosáhli co největšího zásahu, rozdělili jsme soutěž na dvě fáze.

První část byla zaměřena na vyvolání zájmu o Movember. Druhá fáze už více směřovala k produktům, stále však byla úzce spjata s tematikou mužského zdraví. Pro spuštění soutěže jsme připravili český i slovenský web, kde se mohli zákazníci registrovat, ale také podpořit Movember i si o něm zjistit více informací.

  • Online Online

  • Sociální sítě Sociální sítě Sociální sítě

Sociální sítě

Hlavní část komunikace soutěže probíhala na sociálních sítích, kde jsme využili Facebook, Instagram i YouTube, které jsme doplnili o display reklamu ve vyhledávačích, PR články a nativní reklamu. Během šesti týdnů se nám podařilo oslovit napříč kanály zajistit zobrazení přesahující 4 000 000.

V průběhu soutěže jsme každý týden vylosovali deset soutěžících, kteří vyhráli chytré hodinky a povědomě jsme se připravovali na závěr, kdy vylosujeme ze všech zúčastněných jednoho, kterému na účtu přistane 100 000 Kč.


Video



Zaujala vás naše práce?

Poptejte nás
  • Česká Spořitelna
  • Tutor
  • Král sýrů
  • Panos
  • Lučina
  • Pribináček
  • Saunia
  • MS-INVEST
  • Kofola
  • Poradna
  • Cinema City
  • Farma Loužná
  • Medor
  • Braun

Kontaktujte nás