Rexonix :: Creative Heroes
Poptejte nás

Rexonix

Společnost Rexonix vyvinula systém, který dokáže vyřešit problém desítek tisíc lidí v České republice. Unikátní kamerový systém, který sleduje zásilku od odeslání z továrny nebo od prodejce až do chvíle, kdy ji spokojeně převezmete do vlastních rukou. A my jsme jim pomohli jejich služby vysvětlit dopravním společnostem, aby měly spokojené zákazníky. Nakonec jsme byli spokojeni všichni.

Poptejte nás
  • Technický scénář a jeho ladění Technický scénář a jeho ladění Technický scénář a jeho ladění

Technický scénář a jeho ladění

Nikdo nechce nespokojené zákazníky. První setkání se točilo kolem tohoto tématu. Tak jsme dali dohromady stručné zadání, ve kterém klíčová věta zazněla několikrát. Bylo i naším cílem mít spokojeného klienta, kterému animované video pomůže vysvětlit, jak jeho služby pomáhají všem zúčastněným.

Variant, jak a odkud si můžete objednat zásilku, je spoustu. Pro animaci jsme ale potřebovali najít směr, který bude odpovídat co nejširším potřebám veřejnosti i dopravních firem. Chvíli jsme tak museli ladit bodový scénář, než jsme mohli předat kompletní zadání našim kreativcům a animátorům.

Pro zpracování jsme se rozhodli vydat vyprávěním příběhu nespokojeného zákazníka, který netrpělivě čeká na svou vytouženou objednávku, která však nepřichází, a tak musí volat na infolinku, kde se obvykle musí smířit s odpovědí, že zjistí, co se stalo. A pak se neděje nic. 

Rexonix však přináší okamžité řešení, kdy operátor vidí, co se ze zásilkou dělo. Nálada zákazníka se tak v krátkém příběhu promění a vše končí šťastným koncem, kdy jsou spokojeni všichni včetně nás, protože jsme mohli být součástí příběhu.


Vizuální zpracování animace

Klientovi jsme na stůl položili hned několik možností, jak celý proces, kdy je možné na základě EAN kódu dohledat, co se se zásilkou dělo, zobrazit. Nakonec zvítězila varianta 2D animace, ke které jsme rozpracovali návrh výtvarného pojetí.

Po všem schvalování jsme se posunuli ke klíčové části. Zpracování voiceoveru a především storyboardu, na jehož základě jsme mohli společně s klientem už poměrně dobře vidět, jak bude explainer video vypadat. Po odladění posledních detailů se šedesát vteřin proměnilo v hodiny. Do práce se totiž pustili animátoři.

  • Vizuální zpracování animace Vizuální zpracování animace Vizuální zpracování animace

Animace a postprodukce

Animátor začíná přípravou klíčových scén. Vypadá to jednoduše, že vezme storyboard a scény překreslí podle vybrané výtvarné stylizace. A jednoduché to taky bylo pro kolegy, protože si tím už několik prošli. Zabere to ale, čas, aby vše vypadalo, jak si klient i my přejeme. Ze storyboardu následně připravuje časovou osu, aby vytvořil tzv. animatik. V tu chvíli už je možné klientovi ukázat, jak jednotlivé scény fungují v celku. Je to taky jedna z posledních částí, kdy ještě není tak náročné do konceptu videa zasáhnout a upravit děj. Z animatiku se totiž přechází do fázování, kdy animátor vytvoří zbývající záběry mezi klíčovými scénami. Na časové ose tak vzniká animace a postavy díky animátorovi ožívají a vypráví náš příběh. 

 



Logojingle

Na závěr přišlo velké finále, kdy režisér s animátorem ladí jednotlivé části. Poslední tečkou je dodání logojinglu, a pak už jen zbývá zajistit, aby animaci vidělo co nejvíce lidí a služby Rexonixu využili.


Zaujala vás naše práce?

Poptejte nás
  • Česká Spořitelna
  • Tutor
  • Král sýrů
  • Panos
  • Lučina
  • Pribináček
  • Saunia
  • MS-INVEST
  • Kofola
  • Poradna
  • Cinema City
  • Farma Loužná
  • Medor
  • Braun
  • HARTMANN – RICO
  • Rexonix
  • Coca-Cola

Kontaktujte nás