HARTMANN – RICO :: Creative Heroes
Poptejte nás

HARTMANN – RICO

Být více než 200 let na trhu a držet se na pozici leadera znamená mít vizi, důvěru a schopnost neustále přizpůsobovat nabídku aktuálním i budoucím potřebám svých zákazníků. K tomu neodmyslitelně patří pozorné sledování trendů a umění přicházet s novými myšlenkami a nápady. Společnost HARTMANN – RICO nás tak oslovila s úkolem zpracovat interní komunikační kampaň k projektu Banka Nápadů, jehož cílem je motivovat zaměstnance přicházet s nápady na inovace.

Poptejte nás

Koncept instituce

Kreativní znamená funkční. Nemuseli jsme tak při vytváření konceptu chodit daleko a využili jsme samotný název projektu. Předělali jsme tradiční instituci banky na Banku Nápadů, kterou budou mít zaměstnanci více než rádi.  Banka nápadů má i svoji standardní  bankovní radu, kterou tvoří  management společnosti a zhodnocuje nápady zaměstnanců.

„Tvoje idea = Tvoje ideální příležitost"

  • Koncept instituce

  • Zaměstnanci na home office

Zaměstnanci na home office

V období, kdy jsme spuštění Banky Nápadů plánovali byla zavedena různá vládní omezení.Museli jsme tak počítat s variantou, kdy bude projekt představen zaměstnancům přímo v kanceláři, ale i s možností, že vše proběhne online, protože zůstane v platnosti nařízení práce z domova. S blížícím se termínem bylo jasné, že půjdeme cestou online.  HARTMANN  – RICO využívá vlastní komunikační kanály, které nám usnadnily přístup k více než šesti stovkám zaměstnanců, kterých se projekt týká.


  • Nový vizuální styl Nový vizuální styl Nový vizuální styl
  • Nový vizuální styl Nový vizuální styl

Nový vizuální styl

Kromě různých nařízení procházela společnost HARTMANN  – RICO kompletním rebrandingem, který bylo třeba precizně zohlednit i v  interní komunikační kampani Banka Nápadů. Kromě loga projektu jsme připravili pro zaměstnance i několik brandovaných produktů, které každý zaměstnanec dostal v rámci tzv. balíčku inovátora. Ten obsahoval i příručku se spoustou tipů, jak se dostat k nápadu na inovaci a úspěšně ji v rámci firmy realizovat.


„Průběh celé spolupráce s agenturou Creative Heroes na projektu Banka nápadů byl zcela bezproblémový. Při spolupráci jsme ocenili zejména profesionalitu, flexibilitu a ochotu zapracovat veškeré interní požadavky. Banka nápadů byla pilotním projektem, ve kterém byl uplatněn nový rebranding společnosti, což s sebou přinášelo pro obě strany mnoho nových situací a požadavků, které bylo nutné zohlednit při tvorbě interní komunikační kampaně. Projekt byl po spuštění mezi zaměstnanci kladně přijat a během prvního kvartálu po spuštění projektu jsme obdrželi více než dvě desítky nápadů." Adam Hrnčiřík, Projektový manažer, HARTMANN - RICO a.s.

Zaujala vás naše práce?

Poptejte nás
  • Česká Spořitelna
  • Tutor
  • Král sýrů
  • Panos
  • Lučina
  • Pribináček
  • Saunia
  • MS-INVEST
  • Kofola
  • Poradna
  • Cinema City
  • Farma Loužná
  • Medor
  • Braun
  • HARTMANN – RICO
  • Rexonix
  • Coca-Cola

Kontaktujte nás