Cinema City :: Creative Heroes
Poptejte nás

Cinema City

Valentýnská kampaň pro Cinema City byla v roce 2018 v naší režii. Kampaň běžela v pěti zemích a její součástí byl klíčový vizuál a spot, který byl k vidění na sociálních sítích i v kinech.

Poptejte nás

Kreativní koncept

Jako filmoví fanoušci jsme se rádi podíleli i na Valentýnské kampani 2019. Naším úkolem bylo připravit klíčový vizuál a spot, který měl za úkol propagovat valentýnskou soutěžní aplikaci.

Na základě zadání jsme připravili pět variant kreativního řešení, z nichž si klient vybral koncept "Rande jako z filmu." Tento komunikační koncept byl použit v pěti zemích, kde Cinema City působí (Česká republika, Slovensko, Polsko, Maďarsko a Izrael).

„Rande jako z filmu"

  • Kreativní koncept

  • Klíčový vizuál Klíčový vizuál Klíčový vizuál

Klíčový vizuál

Minimalistický vizuál představuje pár, který tráví rande návštěvou kina. Inspirací pro vizuál nám byl filmový plakát.


TV spot

Kromě kreativního řešení jsme zajistili kompletní produkci spotu. Naše práce zahrnovala scénář, storyboard, casting, produkci, natáčení i postprodukci.



Zaujala vás naše práce?

Poptejte nás
  • Cinema City
  • Kofola
  • MS-INVEST
  • Saunia
  • TSGP
  • Pribináček
  • Lučina
  • Panos
  • Král sýrů
  • Tutor
  • Česká Spořitelna

Kontaktujte nás