Brand building :: Creative Heroes
Preloader

Poptejte nás

Kreativita je náš hnací motor...

Brand building

Brand building

Snažíte se dlouhodobě rozvíjet svou značku? Pak jste na nejlepší cestě, jak se prosadit na trhu a odlišit od konkurence. Budováním značky vás provedeme, ať rozjíždíte startup, nebo jste zaběhnutá firma.

Poptejte nás
  • Zadání

Zadání

Proces tvorby značky nezačíná vymýšlením názvu nebo kreslením loga. Prvním krokem musí být vždy kvalitní zadání. Jelikož do toho s vámi jdeme již od prvního kroku, zadání pro vás vypracujeme. Na první schůzce si společně projdeme všechny podklady, prodiskutujeme váš pohled na chystanou značku, vaše vize a plány.

Zadání bude sloužit jak vám pro ujasnění představy o nové značce, tak i našim idea makerům a designérům při tvorbě názvu, loga a vizuální identity.


Strategie

Kde začíná tvorba nové značky? Základem je zjistit, co má nová značka přinášet, jak se liší od konkurence, jaké jsou její hodnoty, jaké je její poslání. Pomůžeme vám stanovit vizi a misi značky a položit tak její základy. Stanovíme archetyp značky. Na těchto základech budeme společně stavět vše ostatní. Od strategie značky se odvíjí nejen název a logo, ale i veškerá komunikace nejen k zákazníkům, ale i k vlastním zaměstnancům.

  • Strategie

  • Tvorba názvu (naming)

Tvorba názvu (naming)

Ve fázi hledání názvu máme již velmi konkrétní představu o vaší značce. Víme, v čem se liší od konkurence, jaké má poslání a s čím by si ji měli zákazníci spojovat.

Na samotnou tvorbu používáme řadu různých nástrojů a technik. Výstupem je většinou několik desítek návrhů, ze kterých vybereme na základě kvalitativních kritérií ty nejlepší. Dobrý název musí být zapamatovatelný, čitelný, budete k němu potřebovat internetovou doménu. A samozřejmě ho musíte mít rádi a sžít se s ním;)


Logo

Logo má být tváří značky. Klienti si ho musí zapamatovat a na první pohled spojit s vaším produktem nebo službou. Logo ztvárňuje vaši značku, musí symbolizovat to, co váš brand představuje. Víme, že logo bude provázet vaši činnost dlouhou dobu, proto jeho návrhu věnujeme náležitou pozornost.

Při tvorbě loga klademe důraz na jednoduchost, čistotu, údernost a (někdy) skrytou symboliku. Vždy stavíme na strategii značky, vaší vizi, misi a hodnotách.

  • Logo

  • Vizuální styl

Vizuální styl

Logem vizuální stránka značky nekončí, ale spíše začíná. Hned po logu se vrhneme na barvy, fonty, ikony a další grafické prvky. Vizuální identita musí mít jasná pravidla, aby všechny výstupy vaší firmy byly jednotné. Jen tak se klienti i zaměstnanci ztotožní s vaší značkou.

Po nastavení všech pravidel a náležitostí vám dodáme brand manuál, který obsahuje strategii značky, pravidla pro práci s logem a kompletní nastavení vizuálního stylu.


Implementace

Gratulujeme. V této fázi máte hotovou značku včetně strategie, názvu, loga a vizuální identity. Nyní je třeba se značkou začít pracovat. I s tím vám samozřejmě pomůžeme. Navrhneme všechny materiály, od vizitek a brožur přes reklamní předměty až po webové stránky. Proškolíme vaše zaměstnance a naučíme je se značkou pracovat.

  • Implementace

  • Měření, testování a zpětná vazba

Měření, testování a zpětná vazba

Pokud se značkou již nějakou dobu pracujete, určitě vás bude zajímat, jak ji vnímají klienti, jak na ně působí, zkrátka jak vaše značka funguje. Do velké míry je to samozřejmě subjektivní, přesto existují nástroje, které nám umožňují získat cennou zpětnou vazbu.

Obvykle pracujeme s online průzkumy, které nám pomáhají zjistit, zda si klienti značku pamatují, jak na ně působí, zda o ní už slyšeli, apod. Pokud máte zájem o testování stávající značky, určitě se nám ozvěte


Zaujala vás naše práce?

Poptejte nás
  • Kofola
  • Saunia
  • Pribináček
  • Lučina
  • Panos
  • Král sýrů
  • Tutor
  • Česká Spořitelna

Kontaktujte nás