#46
Lidl vede žebříček značek, Meta mění Messenger a Instagram chrání teenagery
17. 10. 2025
2:58
Lidl vede žebříček značek, Meta mění Messenger a Instagram chrání teenagery
V tomto dílu se podíváme, proč je Lidl nejbližší značkou Čechů, jak se Sazka mění na Allwyn a proč se přiznávat k AI zatím značkám nevyplácí. Meta ruší desktopový Messenger, Instagram zpřísňuje obsah pro mladistvé a trendy v marketingu ukazují, že autenticita zůstává klíčem k důvěře zákazníků.
Oblíbené značky bit.ly/46Veji7
Sazka bit.ly/47bmWnD
AI a značky bit.ly/4ooOqwP
Messenger bit.ly/4o1Ghiq
Instagram bit.ly/3WJmvfk
Vše na jednom místě bit.ly/4gcbI5A
Zůstaňte s námi a sledujte nejnovější trendy!
Podívejte se, co už máme za sebou bit.ly/3VnhCZh
Text – ChatGPT, hlas – elevenlabs.io
ODBĚR NOVINEK
Přihlaste se k odběru a my vám pošleme upozornění pokaždé, když vyjde nová epizoda. Žádné spamy, jen obsah, který máte rádi.