Země na talíři / Alimenterre
Když přijde klient s festivalovým mottem "Hrdinové každým soustem", je to pro Creative Heroes opravdu výzva.
Poptejte násKlíčový vizuál
Komunikaci festivalu Země na talíři zajišťujeme již řadu let a pokaždé na to jdeme jinak. Nejzajímavějším ročníkem byl pro nás ten pátý, s mottem "Hrdinové každým soustem".
Ideu dodal Glopolis, my jsme ji následně převedli do nové vizuální podoby ve formě klíčového vizuálu s redesignem loga. Navrhli jsme nový responzivní web a rozhýbali festivalový spot.
„Festival dokumentárních filmů o jídle"
Animovaný spot
Scénář spotu zajistil Glopolis. Naším úkolem bylo ho rozhýbat a zajistit postprodukci.
Propagační materiály
Kolem festivalu zajišťujeme hromadu propagačních materiálů. Od programu po letáky. Rozdávaly se i placky, hodně placek;)
Web
Pro pátý ročník jsme připravili nový, přehledný, responzivní web. Zajišťoval přehledný program a rezervace lístků, archiv filmů s možností zapůjčení online a další vychytávky.
Festival Alimenterre
Festival Země na talíři byl dříve známý pod mezinárodním názvem Alimenterre. Podíleli jsme se na přípravě materiálů pro řadu ročníků a tady je ukázka několika z nich.
Ve třetím ročníku jsme klíčový vizuál ztvárnili formou foodartu. Kamera, což je hlavní motiv festivalu, byla sestavena z různých potravin.
Zaujala vás naše práce?
Poptejte nás