Země na talíři / Alimenterre :: Creative Heroes
Poptejte nás

Země na talíři / Alimenterre

Když přijde klient s festivalovým mottem "Hrdinové každým soustem", je to pro Creative Heroes opravdu výzva.

Poptejte nás
  • Klíčový vizuál

Klíčový vizuál

Komunikaci festivalu Země na talíři zajišťujeme již řadu let a pokaždé na to jdeme jinak. Nejzajímavějším ročníkem byl pro nás ten pátý, s mottem "Hrdinové každým soustem".

Ideu dodal Glopolis, my jsme ji následně převedli do nové vizuální podoby ve formě klíčového vizuálu s redesignem loga. Navrhli jsme nový responzivní web a rozhýbali festivalový spot.

„Festival dokumentárních filmů o jídle"


Animovaný spot

Scénář spotu zajistil Glopolis. Naším úkolem bylo ho rozhýbat a zajistit postprodukci.



Propagační materiály

Kolem festivalu zajišťujeme hromadu propagačních materiálů. Od programu po letáky. Rozdávaly se i placky, hodně placek;)

  • Propagační materiály Propagační materiály

Web

Pro pátý ročník jsme připravili nový, přehledný, responzivní web. Zajišťoval přehledný program a rezervace lístků, archiv filmů s možností zapůjčení online a další vychytávky.

  • Web

Festival Alimenterre

Festival Země na talíři byl dříve známý pod mezinárodním názvem Alimenterre. Podíleli jsme se na přípravě materiálů pro řadu ročníků a tady je ukázka několika z nich.

Ve třetím ročníku jsme klíčový vizuál ztvárnili formou foodartu. Kamera, což je hlavní motiv festivalu, byla sestavena z různých potravin.


Zaujala vás naše práce?

Poptejte nás
  • Kofola
  • MS-INVEST
  • Saunia
  • TSGP
  • Pribináček
  • Lučina
  • Panos
  • Král sýrů
  • Tutor
  • Česká Spořitelna

Kontaktujte nás