Cinema City :: Creative Heroes
Poptejte nás

Cinema City

Pro Cinema City jsme připravili komunikační kampaň, která propagovala nejočekávanější akci roku - Levná neděle v Cinema City.

Poptejte nás

Kreativní koncept

Na základě zadání jsme připravili několik variant kreativního řešení, ze kterých si Cinema City vybralo koncept 60ka v kině, který vystihoval podstatu akce - tedy možnost návštěvy kina Cinema City za zvýhodněné vstupné.

Komunikační koncept byl použit v České republice i na Slovensku.

„Neděle 15. 12. 60 Kč za 2D filmy"

  • Kreativní koncept

Klíčový vizuál

Jak nejlépe znázornit zvýhodněné vstupné v Cinema City? Ukážeme nejvýhodnější cenu v prostředí kina - jasný a úderný vizuál, nad kterým není třeba přemýšlet. V neděli to prostě máte za 60 Kč.

  • Klíčový vizuál Klíčový vizuál

  • DTP/Online DTP/Online DTP/Online

DTP/Online

Dnes už to ani jinak nejde, a tak naše Šedesátka prolétla i online světem. V rámci vývoje výstupních materiálů jsme tak připravili i sadu webových bannerů.


Video

Kromě kreativního řešení jsme zajistili produkci spotu. Naše práce zahrnovala přípravu scénáře, animatik, 3D modeling a závěrečnou postprodukci. V příběhu jsme pracovali s informací, že ceny v Cinema City letí dolů a se záběry z filmů, které bylo třeba propagovat.

Spot bylo možné shlédnout na plátnech kina, YouTube a Digiboardech.



Zaujala vás naše práce?

Poptejte nás
  • Farma Loužná
  • Cinema City
  • Poradna
  • Kofola
  • MS-INVEST
  • Saunia
  • TSGP
  • Pribináček
  • Lučina
  • Panos
  • Král sýrů
  • Tutor
  • Česká Spořitelna

Kontaktujte nás