Cinema City
Pro Cinema City jsme připravili komunikační kampaň, která propagovala nejočekávanější akci roku - Levná neděle v Cinema City.
Poptejte násKreativní koncept
Na základě zadání jsme připravili několik variant kreativního řešení, ze kterých si Cinema City vybralo koncept 60ka v kině, který vystihoval podstatu akce - tedy možnost návštěvy kina Cinema City za zvýhodněné vstupné.
Komunikační koncept byl použit v České republice i na Slovensku.
„Neděle 15. 12. 60 Kč za 2D filmy"
Klíčový vizuál
Jak nejlépe znázornit zvýhodněné vstupné v Cinema City? Ukážeme nejvýhodnější cenu v prostředí kina - jasný a úderný vizuál, nad kterým není třeba přemýšlet. V neděli to prostě máte za 60 Kč.
DTP/Online
Dnes už to ani jinak nejde, a tak naše Šedesátka prolétla i online světem. V rámci vývoje výstupních materiálů jsme tak připravili i sadu webových bannerů.
Video
Kromě kreativního řešení jsme zajistili produkci spotu. Naše práce zahrnovala přípravu scénáře, animatik, 3D modeling a závěrečnou postprodukci. V příběhu jsme pracovali s informací, že ceny v Cinema City letí dolů a se záběry z filmů, které bylo třeba propagovat.
Spot bylo možné shlédnout na plátnech kina, YouTube a Digiboardech.
Zaujala vás naše práce?
Poptejte nás