Komunikační kampaně :: Creative Heroes
Preloader

Poptejte nás

Kreativita je náš hnací motor...

Komunikační kampaně

Komunikační kampaně

Také si myslíte, že dobrá reklamní kampaň má být nevšední a kreativní? Souhlasíme! V době, kdy se setkáváte s reklamou na každém kroku, vás dobrý nápad může odlišit. A právě s tím vám rádi pomůžeme. Podívejte se, jak to děláme…

Poptejte nás
  • Průzkum, analýza, plán

Průzkum, analýza, plán

Na úvodní schůzce společně projdeme vše potřebné, stanovíme cíle kampaně a připravíme detailní zadání, protože zadání je základ. Budeme se hodně ptát, chceme znát vaše produkty a služby do detailu.

Dalším krokem je situační analýza. Seznámíme se s trhem, na němž působíte, s konkurencí a celkovou situací. Pokud to bude vhodné, provedeme průzkum trhu a získáme pro vás cenná data, která lze využít při plánování kampaně i dalších marketingových aktivit.

Všechny výstupy společně zkonzultujeme a vrhneme se na přípravu plánu kampaně.


Komunikační strategie

Úspěšná kampaň musí mít přesný plán. Stanovíme, ke KOMU budeme promlouvat, KDE to bude vidět a CO budeme říkat.

KOMU (Cílová skupina) - Znáte své zákazníky? Pro plánování kampaně je naprosto nutné porozumět svým cílovým skupinám a umět reagovat na jejich potřeby. Pro stanovení cílových skupin používáme několik efektivních nástrojů, se kterými vás seznámíme.

KDE (Komunikační mix) – U každé kampaně je samozřejmě nutné držet náklady na uzdě. Proto je třeba vědět, zda je vhodnější použít Facebook, billboard nebo opravdu masivní letákovou kampaň;)

CO (Sdělení) – Poté, co na základě analýzy stanovíme, CO budeme sdělovat (big idea), přichází ta nejzábavnější část – kreativní ztvárnění této myšlenky.

  • Komunikační strategie

  • Kreativa

Kreativa

Vymýšlet kampaně nás opravdu baví. Máme řadu metod, jak přicházet se zajímavými nápady. Vždy se snažíme vaši značku ukázat novým způsobem, v trochu jiném světle.  V dnešní době je velmi důležité se odlišit od konkurence a kvalitní kreativa k tomuto cíli pomáhá.

Nejedná se pouze o vizuální a textové výstupy, naše koncepty pracují i s  netradičními komunikačními kanály, guerilla marketingem nebo virálními spoty.

„Děláme z vašich produktů/služeb hrdiny"


Implementace a správa kampaně

Když máme hotovou strategii a kreativní koncept, je třeba připravit všechny výstupy a kampaň rozhýbat. Zde nastupuje náš produkční tým, který zajistí vše potřebné. Připravíme klíčové vizuály, tiskové materiály, natočíme videa, otextujeme brožury, vytvoříme obsah pro sociální sítě, nafotíme produkty, zkrátka u nás najdete vše pod jednou střechou.

Kampaně vedeme tak, abychom získávali maximum měřitelných výstupů. Je pro nás klíčové vyhodnocovat, zda je kampaň úspěšná a jak na ni spotřebitelé reagují. Dle situace kampaň přizpůsobujeme aktuálnímu dění.

  • Implementace a správa kampaně

  • Vyhodnocení

Vyhodnocení

Reportujeme v průběhu i po skončení kampaně a informujeme o všem podstatném. Kampaň s vámi průběžně konzultujeme a na jejím konci dostanete stručné a jasné vyhodnocení. Součástí závěrečného reportu jsou nasbíraná data, která využijete pro plánování dalších kampaní.

„Měříme všechno, co se měřit dá"


Zaujala vás naše práce?

Poptejte nás
  • Kofola
  • Saunia
  • Pribináček
  • Lučina
  • Panos
  • Král sýrů
  • Tutor
  • Česká Spořitelna

Kontaktujte nás