Panos :: Creative Heroes
Preloader

Poptejte nás

Panos

Na rozvoji brandu Panos pracujeme již řadu let. Pomohli jsme přenést původně belgický komunikační koncept do českého, slovenského a maďarského prostředí.

Poptejte nás
  • Komunikační kampaň
  • Komunikační kampaň

Komunikační kampaň

Panos je řetezec kaváren a bageterií, působící zejména v Belgii a Francii. Značku zaštiťuje skupina La Lorraine, jeden z největších evropských výrobců pečiva. Vizuální idnentitu značky nastavila agentura Squaremelon a my se ujali aplikace jejich konceptu do zemí střední Evropy.

Do úkolu jsme se zakousli s chutí a vzešel z toho nový claim Vypečeně dobré..., který cílí na českého zákazníka. Ve vypečeném duchu probíhá komunikace, kdy příběh značky rozvíjíme pomocí vykutálených produktů.

Vizuální styl kampaně je postaven na fotkách produktů v kombinací s ilustrací.

„Vypečeně dobré..."


Firemní hodnoty

Značka Panos má dlouhodobě budouvanou firemní kulturu, která vychází především z jejích hodnot. Ty bylo třeba přenést do českého prostředí a komunikovat je k zákazníkům i zaměstnancům.

Jejich vizuální podobu jsme ztvárnili za pomoci vypečených produktů a kromě sérié vizuálů jsme je představili i formou animovaného videa.

  • Firemní hodnoty
  • Firemní hodnoty
  • Firemní hodnoty
  • Firemní hodnoty

Animovaný spot

Firmení hodnoty jsme představili i v sérii animovaných spotů.



Prodejny

Od menuboardů přes výlohy, info TV až po etikety, letáčky nebo i oblečení pro presonál. To vše jsme obstarali a dodali na míru pro jednotlivé prodejny.

Každá prodejna je v našem pojetí unikátní. Pro každou výlohu jsme použili ilstrace památek a zajímavostí z okolí, tak abychom pozitivně zaujali místní.

Prodejnám a pobočkám zajišťujeme full servis, kromě grafických návrhů dodáváme tiskové materiály, výrobu, zajišťujeme polepy a další instalace.


Outdoor

  • Outdoor Outdoor Outdoor

Spotřebitelské soutěže

Do roku 2017 jsme pro Panos pracovali na pravidelných vánočních soutěžích. Realizovali jsme několik konceptů, například Vánoční jízdu, saoutěž postavenou na stíracích losech. Dosáhnout výhry, nebylo těžké - vyhrával každý los. Soutěže toho typu jsou velmi úspěšné a slouží jako výborná podpora prodeje.

Dalším úspěšným konceptem byla adventní soutěž na Facebooku. Každý den jsme odkrývali jedno pole z Adventního kalendáře s výhrou. Tu získal soutěžící, který nejpřesněji odpověděl na naši vypečenou otázku.

„Vánoční jízda"


Guerilla

V okolí jinonické pobočky Panosu bylo velmi zanedbané prostředí. Špinavé, počmárané zdi, poničené lavičky, oprejskané podchody. Napadlo nás s tím něco udělata zvolili jsme guerillovou kampaň.

To se však nesmí a proto jsme ji samozřejmě nerealizovali;) Jak to nedpoadlo se můžete poívat zde v galerii.

  • Guerilla Guerilla Guerilla
  • Guerilla Guerilla Guerilla
  • Guerilla Guerilla Guerilla

Zaujala vás naše práce?

Poptejte nás
  • Kofola
  • Saunia
  • Pribináček
  • Lučina
  • Panos
  • Král sýrů
  • Tutor
  • Česká Spořitelna

Kontaktujte nás