Česká Spořitelna :: Creative Heroes
Preloader

Poptejte nás

Česká Spořitelna

Připravili jsme několik klíčových vizuálů pro Českou spořitelnu, která byla generálním partnerem několika letních festivalů a akcí.

Poptejte nás
  • Klíčový vizuál Klíčový vizuál Klíčový vizuál

Klíčový vizuál

Klíčové vizuály a animovaný sponzorský TV spot pro Českou spořitelnu byl vytvořen ve spolupráci s agenturou Headmade.

Komunikační koncept je postaven na pozitivních emocích, které hudba vzbuzuje. Z této idey vychází headline kampaně „Hudba – recept na dobrou náladu“, který jsme vizuálně ztvárnili jako recept, jehož ingrediencemi jsou hudební nástoje. Jejich působením vzniká hudba, která inspiruje a rozjasní mysl.

„Hudba – recept na dobrou náladu"


TV spot

V rámci kampaně jsme připravili TV spot na klíč, od myšlenky a scénáře, přes animaci až po finální postprodukci.



Letní festivaly

Pro letní festivaly bylo úkolem bylo vytvořit vizuál, které vystihnou pravou festivalovou atmosféru. Zvolili jsme proto jednoduchý motiv kytary na zelené louce. Vizuál jsme následně implementovali pro různé reklamní nosiče, od outdooru po inzerci v časopisech. Na kampani jsme spolupracovali s eventovou agenturou Key promotion.

  • Letní festivaly Letní festivaly Letní festivaly

Zaujala vás naše práce?

Poptejte nás
  • Kofola
  • Saunia
  • Pribináček
  • Lučina
  • Panos
  • Král sýrů
  • Tutor
  • Česká Spořitelna

Kontaktujte nás